Kā skriet ātrāk, ilgāk, efektīvāk.

 Neatkarīgi no tā, vai tikai sākat skriet vai esat rūdīts skrējējs, šī grāmata jums palīdzēs kļūt par prasmīgāku un zinošāku skrējēju, tā gūstot lielāku gandarījumu no šī sporta veida. Grāmatā iekļautas ekspertu izveidotas spēka un kustību treniņu programmas, kuras uzlabos arī vispārējo izturību un kustīgumu ikdienā. Tajā iztirzāts viss – no tipiskām traumām skrienot un veidiem, kā no tām izvairīties, līdz ģērbšanās ieteikumiem un padomiem par uzturvielām un ūdens lietošanu treniņu laikā un par to, kā pēc skriešanas atjaunot spēkus. Lai kāds būtu mērķis – pirmo reizi noskriet 5 km vai veikt kārtējo maratonu – izvēlieties savai sagatavotībai atbilstošu treniņa programmu, izprotiet skriešanas biomehāniku un uzlabojiet skriešanas tehniku, veiciet vingrojumus, kas palīdzēs attīstīt spēku un ātrumu, ņemiet vērā padomus par aprīkojumu, uzturu un skriešanas taktiku. Vēlam veiksmi!

 

OCB elektroniskajā katalogā

Tagi: sports